Általános Szerződési és Felhasználási feltételek

Kérjük, amennyiben vásárlója, illetve aktív felhasználója kíván lenni Webáruházunknak, figyelmesen olvassa el az Általános Szerződési Feltételeinket és kizárólag abban az esetben vegye igénybe szolgáltatásainkat, amennyiben minden pontjával egyetért, és kötelező érvényűnek tekinti magára nézve. Jelen dokumentum nem kerül iktatásra, kizárólag elektronikus formában kerül megkötésre, későbbiekben nem kereshető vissza, magatartási kódexre nem utal. A webáruház működésével, megrendelési, és szállítási folyamatával kapcsolatosan felmerülő kérdések esetén a megadott elérhetőségeinken rendelkezésére állunk!

A szerződés lényeges tulajdonságai az alábbiak szerint határozhatóak meg:

  • Üzemeltetői adatok ismertetése • Megvásárolható termékek, szolgáltatások körének bemutatása
  • A kínált termékek kategória besorolása
  • Rendelési információk ismertetése
  • A megrendelések feldolgozásával kapcsolatos információk
  • Rendelés lépéseinek bemutatása
  • A megrendelt termék / házhoz szállítás díjának fizetésének ismertetése
  • Házhoz szállítással kapcsolatos információk, tudnivalók bemutatása
  • Házhoz szállítás díjszabásáról szóló tájékoztató ismertetése
  • Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan
  • Jótállási, garanciális információk, tudnivalók
  • Az elállási jog ismertetése
  • Elállási jog gyakorlásának menetéről szóló tájékoztató
  • Adatkezelési információk

Üzemeltetői adatok:

  • Cégnév: Klein Zoltán egyéni vállalkozó
  • Székhely: 2081 Piliscsaba Fő út 155.
  • Adószám: 50033720233
  • Cégjegyzék szám: 3684425
  • Kibocsájtó cégbíróság: PEST MEGYEI KORMÁNYHIVATAL Pilisvörösvári járási hivatal
  • Szerződés nyelve: Magyar
  • Elektronikus elérhetőség: olaszmunkaruha@olaszmunkaruha.hu
  • Telefonos elérhetőség: +36 20 357 78 60
  • Számlaszám: 14100024 44248349 01000005

Megvásárolható termékek, szolgáltatások köre:

A megjelenített termékek on-line megrendelhetőek, valamint a készleten fellelhető termékeink szaküzletünkben is megvásárolhatóak.

A kínált termékek az alábbiak szerint kategorizálhatóak:

  • Alpinista eszközök
  • Arcmaszkok és légzőálarcok
  • Fejvédelem
  • Hallásvédelem
  • Jól láthatósági ruházat
  • Kesztyűk
  • Mindennapi ruházat
  • Munkaruhák
  • Munkavédelmi cipők
  • OUTLET

Rendelési információk:

A megjelenített termékek on-line rendelhetőek meg, személyes átvétellel vagy futár által történő házhoz szállítással. A termékekre vonatkozóan megjelenített árak tartalmazzák a törvényben előírt 27 %-os áfát, azonban nem tartalmazzák a házhoz szállítás díját. Külön csomagolási költség nem kerül felszámításra. A részletes szállítási díjszabás megtekinthető az Információk menüpont alatt. Az Olasz Munkaruha webáruházban található termékkategóriák között böngészhet. Ha olyan kategóriába lép, ahol termékek találhatók, akkor ott megtekintheti egy-egy termékek cikkszámát, árát, egyéb tulajdonságait. Ha bővebb információt szeretne kapni a termékről, akkor kattintson a termék képére vagy nevére. Ekkor a termék oldalára jut el, ahol a termékről részletesebb tájékoztatást kaphat.

Rendelés menete:

1. A kosár jelre kattintva a terméket a Kosárba helyezheti. A termékeket a Kosárba helyezheti, valamint meg is rendelheti bejelentkezés nélkül is, ekkor a rendszer automatikusan regisztrálja Önt, a megadott adatai alapján, és az e-mail címén keresztül kapja meg a bejelentkezéshez szükséges adatokat, hogy lekövethesse megrendelése állapotát. Ha Ön regisztrált vásárló, de elfelejtette jelszavát, használja az Elfelejtett jelszó funkciót. Ha itt megadja a regisztrált e-mail címét, akkor a jelszavát e-mailben elküldjük Önnek. Belépést a jobb felső sarokban található Bejelentkezés box segítségével végezheti el. Itt adja meg regisztrált felhasználónevét (vagy e-mail címét) és jelszavát, majd nyomja meg a belépés gombot. Ha sikeres a belépés, akkor ebben a boxban megjelenik az Ön rendeléseihez köthető adatok, az adatmódosításhoz szükséges menüpont és a kilépés gomb, mely segítségével elhagyhatja az áruházat. 2. A kosár tartalmát a jobb oldalon található Kosár box segítségével ellenőrizheti és szerkesztheti. Itt megtekintheti és módosíthatja azt, hogy a kosárba tett termékből milyen mennyiséget kíván rendelni, illetve törölheti az adott tételt. Lehetőség van a kosár teljes kiürítésére is. Ha minden rendben van és a megrendelés mellett dönt, akkor a Kosár boxban található Megrendelés-re kattintson a Megrendelés összegzésére. 3. Miután megtekintette a Megrendelés Összegzését, a tovább gombra kattintva vagy beléphet meglévő felhasználói adataival, vagy kitöltheti az adatokat, melyet rendszerünk automatikusan beregisztrál (2. pontban részletezve). Itt szükséges, hogy elfogadja az Általános Felhasználási Feltételeinket is, melyet éppen olvas. A tovább gombra kattintva elérkezik a megrendelés befejezéséhez. 4. A megrendelés befejezésénél megtalálja az adatai és a rendelt termékek összegzését, melyet utoljára még ellenőrizhet, majd ha minden adat megfelelő, a Megrendelés-re kattintva hajtódik végre a megrendelés. Ezután küldünk Önnek egy automatikus visszaigazolást, amely tartalmazza megrendelése adatait. Amennyiben nem kap ilyen levelet a rendszer nem fogadta el megrendelését. Ilyen esetben kérjük, vegye fel velünk a kapcsolatot! Minden státuszváltozásról tájékoztatjuk Önt a megadott e-mail címén a rendelés után. Amennyiben 2 napon belül nem jelzünk vissza a visszaigazolástól számítva, kérjük vegye fel velünk a kapcsolatot! A megrendelésének állapotát a megrendelés lezárásáig figyelemmel kísérheti a Megrendeléseim menüpont segítségével. Itt megtalálhatja az összes eddigi megrendelését is, amit az Olasz Munkaruha webáruházban elküldött. Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

Regisztráció:

Amennyiben vásárolni szeretne az Olasz Munkaruha webáruházban (www.olaszmunkaruha.hu), úgy az első vásárlás alkalmával meg kell adnia a vásárláshoz szükséges adatokat is, így a nevét, számlázási és szállítási adatait, valamint e-mail címét. A regisztrációt e-mailben visszaigazolja a rendszer, amiben megkapja az ideiglenes jelszavát az első belépéshez, amikor ajánlott azt megváltoztatni. A vevő köteles az általa megkapott, majd módosított jelszót bizalmasan kezelni. Amennyiben az azonosítás során a vevő egyedi azonosítója és jelszava helyes megadását követően a vevő adatai arra jogosulatlan harmadik személy birtokába kerültek, az ebből eredő károkért, illetve hátrányokért az Adatkezelő felelősséget nem vállal. A felhasználók e-mail címük megadásával hozzájárulnak ahhoz, hogy a szolgáltató technikai jellegű üzenetet küldjön számukra. A regisztrált adatokat az üzemeltető kérelemre törli a rendszerből. A törlési kérelem biztonsági okokból csak akkor lesz érvényes, ha a törlési kérelmet a felhasználó e-mailben megerősíti, így elkerülhető, hogy valaki más szándékosan vagy tévedésből mást töröljön a regisztrációs adatbázisból. A regisztrációt az e-mail cím azonosítja, azaz minden e-mail címet csak egyszer lehet regisztrálni. A regisztráció semmilyen kötelezettséggel nem jár!

A megrendelések feldolgozása:

A megrendelések feldolgozása munkanapokon történik 9-17 óráig. A megrendelés feldolgozásaként megjelölt időpontokon kívül is van lehetőség a megrendelés leadására, amennyiben az a munkaidő lejárta után történik, az azt követő munkanapon kerül feldolgozásra.

Általános teljesítési határidő, a visszaigazolástól számítva a raktáron lévő termékek esetében 1-3 munkanap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron 3-4 hét. A termékek adatlapján megjelenített képek eltérhetnek a valóságostól, bizonyos esetekben illusztrációként szerepelnek.

Cégünk nem vállal felelősséget az esetleges technikai ismertetők a beszállító, vagy rajta kívül álló okok miatt történő előzetes bejelentés nélküli változása miatt. Fenntartjuk a jogot a már visszaigazolt megrendelések visszautasítására részben, vagy teljes egészben. Részben történő teljesítés kizárólag a megrendelővel történő egyeztetést követően kerülhet sor! A termék vételárának előre történő kiegyenlítése esetén visszautalásra kerül az összeg küldőjének részére.

A megrendelt termék fizetésének módja:

1. Banki előre utalással: ha már visszaigazoltuk az Ön megrendelését, akkor a visszaigazoló emailben megtalálja a bankszámlaszámunkat és a megrendelésszámot, melyre hivatkozni kell az átutalás során. Amennyiben az átutalt összeg megérkezik számlaszámunkra (a tranzakció általában másnap reggelre megérkezik) csak akkor adjuk fel a futárszolgálattal a terméket.

2. Utánvéttel: A terméket a SOS-Sofőr futárszolgálati Kft. szállítja ki az Ön által megadott címre, ahol a termék árát a futárnak kell készpénzben kifizetni. Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj 20.000.-Ft alatt ingyenes 20.000.-Ft-tól 500.000.-Ft-ig +1%, min.500.-Ft 500.000.-Ft felett +1%, min. 1000.-Ft.

Utánvéttel fizetés esetén a megrendelt terméket a csomag átvételekor a kézbesítőnek készpénzben kell kifizetni. Banki utalás esetén a fizetendő végösszeget kérjük a megadott bankszámlára utalni. Előre utalás esetén a csomag összeállítás az összeg számlánkra érkezése után kezdődik meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz. A számlát és a garancialevelet a csomag tartalmazza. Kérjük a csomagot kézbesítéskor a kézbesítő előtt szíveskedjék megvizsgálni, és esetlegesen a termékeken észlelt sérülés esetén kérje jegyzőkönyv felvételét és ne vegye át a csomagot. Utólagos, jegyzőkönyv nélküli reklamációt nem áll módunkban elfogadni.

Házhoz szállítás díjszabása belföldi kézbesítés esetén:

  • Budapest-vidék
  • vidék-Budapest

vidék-vidék

  • 0-1kg 1.500.-Ft + ÁFA
  • 1,01-5kg 1.750.-Ft + ÁFA
  • 5,01-10kg 2.000.-Ft + ÁFA
  • 10,01-15kg 2.750.-Ft + ÁFA
  • 15,01-20kg 3.500.-Ft + ÁFA
  • 20,01-30kg 4.250.-Ft + ÁFA
  • 30,01-40kg 4.950.-Ft + ÁFA
  • 40,01-50kg 5.500.-Ft + ÁFA
  • 50,01-60kg 6.400.-Ft + ÁFA
  • 60,01-70kg 7.000.-Ft + ÁFA
  • 70,01-80kg 7.450.-Ft + ÁFA
  • 80,01-90kg 7.900.-Ft + ÁFA
  • 90,01-100kg 8.500.-Ft + ÁFA
  • 100,01-200kg 10.000.-Ft + ÁFA
  • 200kg felett árajánlatot kell kérni

Utánvételes megrendelés esetén a szállítási költséghez az utánvételi díj a 2.pontban leírtak szerint adódik hozzá.

Szállítási határidő:

Raktáron lévő termékek esetében 1-3 nap. Abban az esetben, ha a termék nincs raktáron és a külföldi gyártótól kell megrendelni akkor természetesen egy darab árú cikket nem költséghatékony megrendelni ezért előfordulhat, hogy a rendelési idő 4-6 hétig is elhúzódhat. Ebben az esetben a külön tájékoztatjuk a megrendelőt, ha ez után is úgy dönt, hogy elfogadja a rendelési időt újból meg kell erősítenie emailban a rendelését.

Házhoz szállítási információk:

Az Olasz Munkaruha webáruház megrendeléseit a SOS-Sofőr futárszolgálati Kft. futárjai kézbesítik. A csomagok kézbesítése munkanapokon történik 8-18 óra közötti időszakban. Amennyiben ebben időszakban nem tartózkodik otthon, szállítási címként célszerű (amennyiben van rá lehetősége) munkahelyi címet megadni.

Felhívás a csomagok átvételével kapcsolatosan:

Kizárólag abban az esetben rendelje meg a kívánt termékeket, amennyiben a csomag átvételekor ki tudja fizetni annak díját a futárnak! Át nem vett, visszaküldött csomagok esetén a visszaszállítás díját a megrendelőre terheljük, újraküldését kizárólag a csomag ellenértékének előre történő kiegyenlítése esetén áll módunkban ismételten elindítani. Az át nem vett csomagok szállítási költségét a megrendelőre terheljük!

Garancia:

A garanciális feltételeinket a weboldalon az Információk menüben található Garanciális Ügyintézés hivatkozásra kattintva tekinthetik meg, ugyanígy PDF formátumban. ITT

Elállás joga

A távollevők között kötött szerződésekről szóló, 17/1999. (II.5.) kormányrendelet szabályozása értelmében a fogyasztó a megrendelt termék kézhez vételétől számított 8 munkanapon belül indoklás nélkül elállhat a szerződéstől, visszaküldheti a megrendelt terméket. Jelen tájékoztató hiányában jogosult a fogyasztó három hónap elteltéig gyakorolni az elállási jogát. Az elállási jog gyakorlása esetén a fogyasztót a termék visszajuttatásának költségén kívül más költség nem terheli, a vállalkozás azonban követelheti a nem rendeltetésszerű használatból adódó anyagi kár megtérítését. Bizonyos esetekben azonban nem illeti meg a fogyasztót az elállási jog.

Ilyen esetek az alábbiak:

  • Olyan termék esetén, melynek ára a vállalkozás által nem irányítható pénzpiaci mozgások, ingadozásoktól függ.
  • Kifejezetten a fogyasztó kérésére, az ő által szabott igények alapján egyedi kérésének megfelelően került előállításra, gyorsan romló élelmiszerek esetén.
  • Hang, illetve kép, vagy szoftver esetén, ha a csomagolását felbontotta.

A vállalkozó a termék visszaérkezését követően a kormányrendelet értelmében haladéktalanul, de legkésőbb 30 napon belül visszatéríti a termék vételárát a fogyasztó részére.

Kivonat a 17/1999. (II. 5.) Korm. rendelet a távollevők között kötött szerződésekről szóló törvényből:

4. § (1) A fogyasztó a szerződéstől nyolc munkanapon belül indokolás nélkül elállhat. (2) A fogyasztó az (1) bekezdés szerinti elállási jogát a) termék értékesítésére irányuló szerződés esetében a termék kézhezvételének napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a termék kézhezvételének napjától számított három hónap elteltéig, b) szolgáltatás nyújtására irányuló szerződés esetében a szerződéskötés napjától, ha eddig az időpontig nem kapta meg a 3. § szerinti írásbeli megerősítést, ennek kézhezvételétől számított nyolc munkanap elteltéig, legfeljebb azonban a szerződéskötés napjától számított három hónap elteltéig gyakorolhatja. (3) Ha a 3. § szerinti írásbeli megerősítés kézhezvételére – a (2) bekezdés a) pontja szerinti esetben – a termék kézhezvételének napjától, illetve – a (2) bekezdés b) pontja szerinti esetben – a szerződéskötés napjától számított három hónapon belül kerül sor, ettől az időponttól számított nyolc munkanap elteltéig a fogyasztó akkor is elállhat, ha a termék kézhezvételétől, illetve a szerződéskötés napjától számított három hónapból kevesebb mint nyolc munkanap van hátra. (4) Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a fogyasztó nyilatkozatát a határidő lejárta előtt elküldi. (5) A vállalkozás köteles a fogyasztó által kifizetett összeget haladéktalanul, de legkésőbb az elállást követő harminc napon belül visszatéríteni. (6) A fogyasztó viseli az elállási jog gyakorlása miatt a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségeket. A fogyasztót ezenfelül egyéb költség nem terheli. A vállalkozás azonban követelheti a termék nem rendeltetésszerű használatából eredő kárának megtérítését. 5. § A felek eltérő megállapodása hiányában a fogyasztó nem gyakorolhatja a 4. § szerinti elállási jogot: a) szolgáltatás nyújtására vonatkozó szerződés esetében, ha az elállási határidő lejárta előtt a vállalkozás a teljesítést a fogyasztó beleegyezésével megkezdte; b) olyan termék értékesítése, illetve szolgáltatás nyújtása esetében, amelynek ára, illetve díja a pénzpiac értékesítő által nem irányítható ingadozásától függ; c) olyan termék értékesítése esetében, amely a fogyasztó személyéhez kötött, illetve amelyet a fogyasztó utasításai alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy amely természeténél fogva nem szolgáltatható vissza vagy gyorsan romlandó; d) hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépi szoftver példányára vonatkozó szerződés esetében, ha a csomagolást a fogyasztó felbontotta; e) hírlap, folyóirat és időszaki lap értékesítésére vonatkozó szerződés esetében; f) szerencsejáték-szerződés esetében. A törvény további részletei megtekintése itt. http://net.jogtar.hu/jr/gen/hjegy_doc.cgi?docid=99900017.kor

Elállási jog gyakorlásának menete

Amennyiben élni szeretne elállási jogával annak jelzését megteheti a megadott elérhetőségeink valamelyikén írásban, vagy telefonon. Postai úton írásban történő jelzés alkalmával a postára adás időpontját vesszük figyelembe, telefonon történő jelzés alkalmával pedig a telefonon történő jelzését. Postai úton történő jelzés esetén feltétlenül ajánlott küldeményként adja fel jelzését, így tudja igazolni a postára adás dátumát. A megrendelt terméket postai úton, vagy futárszolgálat segítségéve juttassa a cégünk címére. Fontos, hogy a termék visszaszolgáltatásával kapcsolatban felmerült költségek a Vásárlót terhelik, a portósan (utánvéttel) küldött csomagokat cégünknek nem áll módjában átvenni! Igény szerint cégünkkel szerződésben álló futárszolgálatot értesíthetjük csomagfeladási szándékáról, annak díját a csomag feladásakor a futárnak kell megfizetni. Kiemelten ügyeljen a termék rendeltetésszerű használatára, ugyanis a nem rendeltetésszerű használatából eredő károknak megtérítése a Vásárlót terheli! A csomag cégünkhöz történő beérkezését követően, videó kamerával rögzítésre kerül a csomag kibontása, illetve a visszaküldött termék megvizsgálása. Erre az esetleges későbbiekben történő félreértések elkerülése végett van szükség. (például, hogy a visszaküldött termék sérült, vagy hiányos volt) A termék visszaérkezését követő harminc napon belül a Vásárló által megadott bankszámla számra visszatéríti a termék vételárát. (egyeztetés alapján postai úton történő visszajuttatás is lehetséges!)

Adatkezelés

A webáruház használata során az olaszmunkaruha.hu részére rendelkezésére bocsátott személyes adatokat bizalmasan kezeli, és nem adja ki további fél számára, kivéve abban az esetben amennyiben az olaszmunkaruha.hu alvállalkozója. (Pl: futárszolgálat, a megrendelés kézbesítéséhez) A webáruház böngészése folyamán technikai információk kerülnek rögzítése statisztikai célokból. (IP cím, látogatás időtartama, stb). Ezen adatokat az olaszmunkaruha.hu kizárólag jogilag hitelesen indokolt, és alátámasztott esetben adja át a hatóságok részére. A szolgáltatás igénybevételéhez cookie-k engedélyezése szükséges. Amennyiben nem szeretné engedélyezi a cookie-k használatát, letilthatja a böngészője beállításaiban. Cookie-k tiltása esetén a szolgáltatás bizonyos elemei csak részben, vagy egyáltalán nem használhatóak. A cookie egy olyan fájl, amelyet a szerver küld a felhasználó böngészőjének, és amelyet a felhasználó számítógépe tárol. A cookie-ban személyes adat nem kerül tárolásra. A megrendelés folyamán rögzített adatokat az olaszmunkaruha.hu megrendelés teljesítéséhez használja fel. Az egyes informatikai rendszerek által, a webáruház oldalain leadott megrendelésből készült számla adatai a rendelés leadása folyamán megadott adatokkal rögzítésre, és tárolásra kerülnek a hatályos számviteli törvényben meghatározott időszakra. A webáruház böngészése, illetve a regisztráció folyamán biztosított hírlevél feliratkozás során megadott adatokat az olaszmunkaruha.hu bizalmasan kezeli, leiratkozás kérhető a megadott elérhetőségek valamelyikén. Adatai törlését, módosítását bármikor kérheti írásban az info@olaszmunkaruha.hu. Ez az email cím védett a spam robotoktól. A jelen általános szerződési feltételekben nem szabályozott kérdésekben a polgári törvénykönyv, a távollevők között kötött szerződésekről szóló 17/1999 (II.5.) kormányrendelet, és az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. tv. rendelkezései az irányadók. A webáruház oldalainak böngészésével, továbbá megrendelésének rögzítésével elfogadja a Klein Zoltán EV. által üzemeltetett Olasz Munkaruha Webáruház általános szerződési feltételeit, továbbá adatkezelési elveit.

2014. 04. 08., Pilisvörösvár Klein Zoltán

Letölthető PDF verzió: ITT


No products

To be determined Szállítási kts.
0 Ft‎ Összesen

Fizetés